sobota, 28 marca 2015

Historie parapetowe

W planie były zajęcia z pisania.... Jednak grupa na widok zestawu w kartonach bez namysłu zmieniła poranne plany. I tak zamiast zabawy przedświątecznej z graficznymi życzeniami: dodawaliśmy, mnożyliśmy, czytaliśmy, porównywaliśmy i uczyliśmy się rozpoznawać kwiaty. By także i troszkę popisać. Dzieciom spodobała się 'karta pracy', jaką był szary papier, na którym ułożony był przyrodniczy niezbędnik.
Zestaw był taki: narzędzia ogrodnicze z cenówkami, skrzynki, ziemia i kilka kwiatów wiosennych. W rezultacie udało się kształtować także i umiejętności społeczne: chłopcy z 'najstarszego' zespołu przekazywali młodszym grupom dzieci zestawy kreatywne na następny tydzień, potem pikowali roślinki i nawet na koniec doszło do adopcji przyrodniczej :)
Nasza fotorelacja:

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/31/2015

    Fantastyczne zajęcia! Świetnie, że uczniowie mieli możliwość spróbować swoich sił w ogrodniczym fachu i poodkrywać tajniki roślin :) Na pewno taka forma zajęć zachęciła uczniów do adoptowania roślinek. Mam nadzieję, że wkrótce w doniczkach wyrosną Wam bujne kwiaty :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta
    Szkoła z Klasą 2.0

    OdpowiedzUsuń